När orden inte räcker till

Äntligen frisk!
Nu så, nu börjar livet igen!
Har fan blivit knäpp utav att bara vara inne, men nu är det slut med det!

Vill ni veta något riktigt härligt!?
Det är ca 3 ½ vecka kvar till sportlovet,
och efter sportlovet så är det bara 4 veckor till påsklovet!
Sedan så är det bara ca 6 veckor kvar till sommarlov!! :)
Helt sjukt, att det går så fort!

Vad jag vet så är det alltså torsdag idag?
och imorgon är det FREDAG!
som blir min första skoldag denna vecka haha.
Vi får se vad denna kalla helg bjuder på. Förhoppningsvis något bra!
Det var allt för mig just nu.

Ha en fortsatt trevlig kväll mina läsare, peace!


Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: okeeej :)) ska du kolla på melodifestivalen ikväll?

2012-02-04 @ 17:05:27
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0