words will be just words..

Suup!
Ska först börja med att säga att jag har soooovmorgon imorgon, så jävla härligt!
Så det blir ju inte att lägga sig än på ett tag. ;)

Idag, eller igår whateveer..  (måndag)
Jag slutade runt 12, gick sedan hem satt mig fast vid datorn i några timmar tills robin knackade på och kom in.
Han va här en stund och vi satt på lite musik och tog det luugnt.
Haha och robin satt och gnällde om att han mådde såå dåligt fast jag trodde inte på han först.
Men tillslut så gick jag ner och hämtade tempen och det visade visst att han hade feber trots allt hahah.

Senare mot kvällen så drog jag hem till min lollooh, som jag saknat såå mycket, så fick äntligen krypa ner bredvid henne och känna hennes underbara doft och hennes obeskrivliga närhet & kyssar.
Och efter denna spektakulära dag så sitter jag nu här i min tystnad, tillsammans med mina tankar som snurrar takt till musiken.
Men nu ska jag sätta på någon härlig film, ha det bra!
peeeez

OCH HELVETES JÄVLA SNÖÖÖ, DET RÄCKER NU!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0