ANOTHER NIGHT!

As I spend another night with out a single thing to do.
Cept' writin down this music I precede to bring to you!
Så enligt mina beräkningar så är det alltså tisdag nu!
den bästa dagen på hela veckan och jag skojar inte! ... jo
behöver ju egentligen sova, men jag orkar inte!
hur kan man inte orka att gå och lägga sig i sängen? har någon
kännt så någon gång eller är det bara fel på mig?
och plus att jag har sätt på någon slags demon film med min flickvän.
och jag tror att båda två är ganska rädda just nu haha!
men det löser sig nog ska ni se.
Och tänkte också berätta att jag ska köpa en systemkamera.
men när? Vet jag dock inte. Men så fort jag får ihop en hög med pengar igen
så kommer dom läggas på en systemkamera!
Ni kan ju skänka någon slant!
Annars så kommer ni få se mig såhär i fortsättningen...
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll, cheers!
As I spend another night with out a single thing to do.
Cept' writin down this music I precede to bring to you!

Så enligt mina beräkningar så är det alltså tisdag nu!
den bästa dagen på hela veckan och jag skojar inte! ... jo
behöver ju egentligen sova, men jag orkar inte!
hur kan man inte orka att gå och lägga sig i sängen? har någon
kännt så någon gång eller är det bara fel på mig?
och plus att jag har sätt på någon slags demon film med min flickvän.
och jag tror att båda två är ganska rädda just nu haha!
men det löser sig nog ska ni se.

Och tänkte också berätta att jag ska köpa en systemkamera.
men när? Vet jag dock inte. Men så fort jag får ihop en hög med pengar igen
så kommer dom läggas på en systemkamera!

Ni kan ju skänka någon slant!
Annars så kommer ni få se mig såhär i fortsättningen...
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll, cheers!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0