KARLSTAD

så, idag va jag i karlstad och köpte mig faktiskt en helt ny spel dator!
och till sällskap fick jag med ludde! vi kämpade oss fram genom gatorna,
först för att hinna till bussen! men vi fick skjuts av någon shomme!
Självklart så hann vi, det är ju så det är när man är professionell.
Vi hade också problem att hitta till den här databutiken för den låg på kronoparken.
Men allt löste sig tillslut och har nu en helt ny fräsh dator!
Ni får ha en underbar fredag den 13:de allihopa!
har lite bilder på den som kommer här nedan.
Cheers!

Kommentarer
Postat av: Anonym

> Speldator

Stockfläkt på CPU'n....



Smarta killar som satte ihop den.. -_-

2012-01-14 @ 00:02:02
Postat av: Jocke

Well, den fungerar bra, och när pengarna växer igen så köper jag till bättre specs till den! men den fungerar utmärkt för dom nyaste spelen.

så jag klagar inte.

2012-01-14 @ 02:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0