NYA TAG, FÖR EN NY VECKA

Nu sitter man här framför en skärm medans alla tankar och funderingar bara snurrar runt.
Idag så är det söndag, den jobbigaste dagen på hela veckan utan tvekan.
Men för mig så har den varit ganska härlig på något sätt. Första gången jag har
vaknat upp på en söndag utan att ha ångest.
Helt otroligt! Det kan nog bero på att jag somnade väldigt skönt inatt med min gooss!
Och att det inte är speciellt långa dagar i skolan den här veckan.
Hoppas att eran söndag inte heller varit så tokig :)
Jag har tänkt en del på det här med min blogg, och har funderat på att dra igång någonting eget.
och inte bara skriva om min vardag, för jag vet att det inte är det som folk helst vill läsa om.
Jag har tänkt att dra igång någon diskussion om piercingar & tattueringar nån gång till veckan som jag själv är mycket intresserad av, får se hur det går.
Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll kära läsare!
Cheers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0