fortfarande sjuk

Igår så var det ju bara hosta, men nu så har det blivit ännu värre.
Vaknade mitt i natten utav att jag mådde illa, trodde verkligen att jag skulle spy haha.
Men jag lyckades överleva natten utan något spy som tur var!
Nu så är det väl sådär, har inte orkat äta så mycket pågrund av illamående.
Och så har jag haft en jävla huvudvärk som aldrig försvinner, så jag har tagit massa alvedon tabletter.
Men det blir nog bättre, förhoppningsvis så kan jag nog gå till skolan på torsdag.
Har luggit i sängen hela dagen!
Skit roligt, men nu ska jag sätta på filmen "Snabba Cash".
Som jag faktiskt inte har sätt haha.
Ni får ha det bra kära läsare, skål på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0