You

ligger nu i sängen och tänker och funderar
på allt, på livet, på framtiden.
Konstigt nog så vet jag inte vad som har hänt med mig.
är mest tyst, och håller allt inom mig nu förtiden.
men livet rullar på precis som vanligt.
men jag har en som vet vem jag är, och som förstår mig.
och det är så himla skönt! att jag har hittat den i mitt liv som gör mig glad,
som får mig att verkligen skratta och må bra.
Jag tror ni förstår vad jag menar.
jag vill alltid ha dig vid min sida, jag vill dela allt med dig.
för ingenting får mig att må så bra som du gör!
Jag är så kär, och du är allt jag någonsin önskat.
jag hoppas du förstår hur mycket jag älskar dig,
och hur mycket jag behöver dig älskling.
för jag kan inte gå en minut utan att tänka på dig.
du betyder allt Lovisa 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0